Dominique doet mee aan The Missionary School!

gepubliceerd: donderdag, 4 juli 2019

Lezers van de zomereditie van SamenKerk maken kennis met jon­ge­ren die ver­tellen waarom ze meedoen met The Misisonary School (TMS). Op deze web­si­te introduceren we deze week Dominique.

The Mis­sio­na­ry School

“Zij die zo gek zijn dat ze denken de wereld te kunnen ver­an­de­ren, gaan het doen.” (Steve Jobs) The Mis­sio­na­ry school is een aanbod voor jon­ge­ren die toe zijn aan een stevige ver­die­pings­slag in hun geloof en concreet aan de slag willen met hun dromen en ideeën voor de kerk. Zij zijn degene die geloven dat ze de wereld om hen heen kunnen ver­an­de­ren en willen daad­wer­ke­lijk iets betekenen voor de mensen om hen heen. Tijdens dit traject zetten jon­ge­ren hun eigen start-up op binnen de kerk die voort­komt uit hun eigen dromen voor de kerk.

Voor het Bisdom Haar­lem-Am­ster­dam is The Mis­sio­na­ry School een pilot waarin jon­ge­ren bouwen aan de toe­komst van de kerk met als vertrek­punt de jon­ge­ren zelf. 30 au­gus­tus start een en­thou­siaste groep jon­ge­ren met het eerste weekend van The Mis­sio­na­ry School. Dominique is één van de deel­ne­mers aan dit nieuwe ini­tia­tief!

Dominique doet mee aan The Missionary School!

Doe ook mee!

Heb jij net als Dominique een droom/idee waar­mee jij jon­ge­ren en de kerk een stap ver­der brengt? Ben jij toe aan een dieper inzicht in jouw geloof, of ken jij iemand die hier aan toe is? Meld je dan nu nog aan voor de laatste plekken van The Mis­sio­na­ry School! Voor vragen, aanmel­den of info mail naar info@the­mis­sio­na­ryschool.nl, of neem contact op met Jong Bisdom Haar­lem-Am­ster­dam via 023-5112635 of info@jong­bis­domhaarlem.nl

The Mis­sio­na­ry School heeft na­tuur­lijk ook een eigen web­si­te met veel in­for­ma­tie en in­spi­ra­tie: