Documenten

Parochie

Parochiële Caritas Instelling (PCI)

Overige Kerkelijke Instellingen

Algemeen econoom

• Dhr. T.J. van der Steen MBA

Parochie

Parochiële Caritas Instelling (PCI)

Financiële zaken

Personeels- en Salarisadministratie

Secretariaat

Bavodag 2024

Zaterdag 22 juni - 10.30 uur - Bavokathedraal Haarlem

gepubliceerd: vrijdag, 19 april 2024
Bavodag 2024

Wisten jullie al dat elk jaar de Bavo­dag wordt geor­ga­ni­seerd? Het is een speciale dag voor tieners en vor­me­lin­gen van ons bisdom. Een dag van vreugde, geloof en samen­zijn met jouw leef­tijds­ge­no­ten. Vorig jaar is het een groot succes geweest. En daarom willen we ook dit jaar de Bavo­dag samen met jullie kunnen vieren!

Dit jaar zal de Bavo­dag op zater­dag 22 juni zijn. We willen jon­ge­ren van 11 t/m 16 jaar graag uit­no­di­gen. Jullie zijn allemaal welkom! Samen maken we er een mooie dag van maken, zodat wij allen ge­sterkt wor­den in het geloof in Jezus door het vuur van de Heilige Geest.

De deuren van onze mooie ka­the­draal zullen om 10.00 uur wor­den geopend, en om 10.30 uur zal de dag van start gaan. Het centrale thema zal de zalige Carlo Acutis zijn; een jonge vurige tiener van onze eeuw. Ook zullen er ver­schil­lende work­shops zijn en samen gaan we de torens in van onze ka­the­draal. En ook dit jaar zullen sport en spel niet ont­bre­ken! We zullen de dag afsluiten met de heilige Mis samen met onze Bis­schop. We zou­den het superfijn vin­den als ook jij erbij bent!

We vragen ieder een lunchpakketje mee te nemen en een bijdrage van € 10,- per persoon (tieners en bege­lei­ders), die ter plekke contant kan wor­den betaald. Wij zorgen voor frisdrank, snacks en een leuk pro­gram­ma.

We hopen er samen een mooie dag van te maken. Mis het niet!

Bavodag
wat: Bavo­dag 2024
wanneer: zater­dag 22 juni 2024
tijd: vanaf 10.30 uur