Nog enkele plaatsen vrij!

Bisdombedevaart naar Rome

gepubliceerd: vrijdag, 14 oktober 2016
Nog enkele plaatsen vrij!

Inmiddels hebben rond de 120 pelgrims zich opge­ge­ven om mee te gaan met de reis van het Bisdom Haar­lem-Am­ster­dam naar Rome.

Daar sluiten we aan bij de vele andere nederlandse pelgrims, die zich in het kader van het Heilig Jaar van Barm­har­tig­heid verzamelen rondom de Neder­landse dag op 15 no­vem­ber. Paus Fran­cis­cus zal op die dag speciaal de Neder­landse pelgrims begroeten.

Meer in­for­ma­tie vindt u op deze site of bij VNB:

Nog enkele plaatsen vrij

Twijfelt u nog over deelname of denkt u dat de inschrijf­ter­mijn is verlopen, dan is er goed nieuws! Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor deze bij­zon­dere bede­vaart. In­for­ma­tie daarover via mevrouw Dea Broersen op 06-25021417 of op bede­vaart@bisdomhaarlem-amster­dam.nl

De centrale registratie voor aanmel­ding vindt plaats via VNB, tele­fo­nisch op 073-681 8111 of via de VNB web­si­te.

U kunt zich nog tot uiter­lijk 20 ok­to­ber opgeven.

In­for­ma­tie­bij­een­komst 4 no­vem­ber

Op 4 no­vem­ber is er in Kloosterhof in Lange­dijk van 15-17 uur een in­for­ma­tie­bij­een­komst. Wie dan aanwe­zig is, ont­vangt daar de laatste reisbe­schei­den, wie verhin­derd is ont­vangt ze per post. Verder is er op deze bij­een­komst alle gelegen­heid voor het stellen van vragen en na­tuur­lijk vast kennis­ma­ken met de reislei­ding en de deel­ne­mers.

Gaat u ook met ons mee? U bent meer dan welkom!

foto: Diliff
Bedevaart naar Rome