Nieuwe website Willibrordseminarie

gepubliceerd: dinsdag, 10 november 2020

Het Groot­semi­narie St. Wil­li­brord heeft een geheel nieuwe huis­stijl, een nieuw logo en een gloednieuwe web­si­te. Maan­dag 9 no­vem­ber heeft Mgr. Hendriks de web­si­te gelan­ceerd.

Het Groot­semi­narie St. Wil­li­brord kijkt vooruit en heeft een geheel nieuwe visuele iden­ti­teit (huis­stijl) laten ont­wik­ke­len, die in vernieuwde vorm de missie van het semi­na­rie uitdraagt: om hen die de roepstem van God verstaan en zich ge­roe­pen weten tot het pries­ter­schap, een plek en centrum te bie­den waar zij gevormd kunnen wor­den tot pries­ters, kunnen groeien in hei­lig­heid en van waaruit zij missio­nair kunnen optre­den, in kerk en maat­schap­pij.

De nieuwe huis­stijl en het nieuwe logo geven hier uitdruk­king aan. Het logo ver­beeldt de missie; missio­nair optre­den vanuit het centrum dat het Groot­semi­narie is. Uit­ein­de­lijk staat Christus in het centrum van de kerk; aanwe­zig in de Eucha­ris­tie, in het Aller­hei­ligste. Hij is Diegene die roept tot het pries­ter­schap en die uitzendt. Het beeldmerk bevat dan ook een dui­de­lijke ver­wij­zing naar de Eucha­ris­tie en her­bergt de vorm van een monstrans, waar het Aller­hei­ligste in gevat is.

Nieuwe logo Willibrordseminarie