Aanbiddingsestafette in Amsterdam

gepubliceerd: maandag, 27 juni 2011

Aanbiddingsestafette in AmsterdamNaar aan­lei­ding van het diamanten pries­ter­jubi­leum van de Heilige Vader, paus Bene­dic­tus XVI, heeft de con­gre­ga­tie voor de Clerus een oproep gedaan aan alle bis­schop­pen over de gehele wereld om de Paus een geschenk aan te bie­den in de vorm van zes­tig uur aanbid­ding van het Aller­hei­ligste.

In Am­ster­dam wordt aan deze oproep gevolg gegeven met een aanbid­dingsestafette in drie kerken, en wel als volgt:

Van woens­dag 29 juni (12.45 uur)
tot don­der­dag 30 juni (12.15 uur)

Uitstelling van het Aller­hei­ligste in de kapel van de Onze Lieve Vrouwe­kerk aan de Keizers­gracht 218 b.

Van don­der­dag 30 juni (9.00 uur)
tot zater­dag 2 juli (0.00 uur)

Uitstelling van het Aller­hei­ligste in 'De Liefde' aan de Da Costa­kade 12.

Zater­dag 2 juli, van 0.00 tot 6.00 uur

Uitstelling van het Aller­hei­ligste in de kapel van de Vrouwe van Alle Volkeren aan de Diepen­brock­straat 3.

Iedere gelo­vi­ge is vrij om zich hierbij aan te sluiten.

Download hier de flyer