SamenKerk Zomerpuzzel

Inzenden kan t/m 15 augustus

gepubliceerd: dinsdag, 8 augustus 2023

In de zomereditie van bisdom­blad SamenKerk staat zoals ge­woon­lijk weer de zomer­puz­zel. Los de puzzel op en stuur de oplos­sing naar samen­kerk@bisdomhaarlem-amster­dam.nl. Onder de inzen­ders wor­den tien prach­tige foto­boeken ‘Ja, hier ben ik’ - een terug­blik op 25 jaar pries­ter­oplei­ding Sint Wil­li­brord verloot.

Online puzzelen

Hier­on­der kunt u ook online puzzelen. Dat werkt als volgt. Tooltip als je met de muis boven een blokje stilstaatHoud de muis stil boven een leeg vakje en een aan­wij­zing verschijnt wat hori­zon­taal en/of ver­ti­caal moet wor­den ingevuld (niet alle lege vakjes bevatten een aan­wij­zing). Klik op een vakje om een letter te plaatsen. De eventuele aan­wij­zing voor dat vakje verschijnt dan bovendien aan de boven­kant van de puzzel.

Oplos­sing

Als de hele puzzel klaar is, staat hier­on­der de oplos­sing:

.. ................... .. ........ ... .. .. .. ......... ?

Aanwij­zing

Aanwij­zing voor het actieve blokje: