SamenKerk Zomerpas - Dagje Edam en Volendam

gepubliceerd: dinsdag, 15 augustus 2023
SamenKerk Zomerpas - Dagje Edam en Volendam

Iedere woens­dag in de zomermaan­den is er een tra­di­tio­nele kaas­markt in Edam.
Deze maand nog op woens­dag 16 en 23 au­gus­tus. Het is dan altijd erg gezellig in de stad, zon­der meer de moeite waard. De kaas­markt van Edam is een leuk in­ter­ac­tief dagje uit.

Katho­lie­ke kerk Edam open

De H. Nicolaas­kerk (Voorhaven 126 in Edam) is op de woens­da­gen van de kaas­markt van 12.00 tot 16.00 uur geopend.

Volendams Museum
Volen­dams Museum

Bezoek ook Volen­dam

Het Volen­dams Museum (Zeestraat 14 | www.volen­dams­mu­seum.nl), het museum over de Volen­dammer kle­der­dracht en his­to­rische Volen­dammer interieurs van 1850-1950, nodigt u van harte uit: t/m 31 au­gus­tus 2023 ont­vangt u bij het tonen van de SamenKerk zomerpas 50% kor­ting op de toegangs­prijs. Het museum is alle dagen open. En vergeet niet de SamenKerk zomerpas mee te nemen!

De Dijk

Loop daarna nog even over De Dijk langs de winkeltjes en terrasjes bij de haven. En wie weet spot u nog een “BV’er”, een Bekende Volen­dammer! Of maak een boot­tochtje naar Marken op de Jan Smit.

SamenKerk - Zomerse Uitnodiging - Zomerpas