Kruiswegwandeling Volendam

Vanaf vrijdag 10 maart - 19.00 uur - Vincentiuskerk

gepubliceerd: maandag, 6 maart 2023
Kruiswegwandeling Volendam

De Kruis­weg­wan­de­ling in Volen­dam begint vrij­dag­avond 10 maart 2023. De start is een H. Mis om 19.00 uur in de Sint Vin­cen­tius­kerk te Volen­dam. Het koor zingt enkele toepas­se­lijke lie­de­ren.

Leo Fijen, presentator bij de KRO-NCRV en directeur van uit­ge­ve­rij Adveniat, verricht de ope­ning.

Kerk­gan­gers en belang­stel­len­den kunnen na de mis een kaars opsteken met daarop ge­schre­ven een eigen intentie. De Kruis­weg­wan­de­ling en de wande­laars wor­den aan­slui­tend gezegend. Daarna lopen wij een gedeelte van de wan­de­ling door de oude kom van Volen­dam. Wij sluiten af in Café Restaurant De Groene aan de Haven 104.

datum: vanaf vrij­dag 10 maart 2023
t/m Tweede Paas­dag, maan­dag 10 april 2023
tijd: 19.00 uur
locatie: Sint Vin­cen­tius­kerk