Winnaars kerstpuzzel te gast in Heiloo

gepubliceerd: zondag, 12 februari 2023
foto: Eveline van Arem
Winnaars kerstpuzzel te gast in Heiloo

Zater­dag 11 februari waren de tien win­naars van de kerst­puz­zel uit­ge­no­digd in het hei­lig­dom van Onze Lieve Vrouw ter Nood in Heiloo om hun gewonnen prijs te genieten. Twee win­naars waren verhin­derd, zodat zes­tien personen wer­den verwelkomd.

Na een ont­vangst met koffie of thee volgde een rondgang langs de ten­toon­stel­ling over de zusters Juliaantjes en later langs de Kapellen en door het park. Er werd af­ge­slo­ten met een smake­lijke kloosterlunch in het Juliana­kloos­ter. En met een goody bag ver­trok­ken onze prijswin­naars tevre­den weer huis­waarts.

Het loont om SamenKerk te lezen en met de puzzel mee te doen. De oplos­sing van de puzzel in het hui­dige januari­num­mer kunt u nog tot 15 februari inzen­den. En de nieuwe SamenKerk komt over drie weken, op don­der­dag 2 maart.