James Mallon op Kathedraal TV

Interview met inspirator Missionaire Parochie

gepubliceerd: vrijdag, 10 juni 2022

Auteur en inspi­ra­tor van de Missio­naire Pa­ro­chie, James Mallon, maakte tij­dens zijn bezoek aan Neder­land voor de con­fe­ren­tie op 24 en 25 maart in Breda ook tijd voor een exclusief inter­view met Ka­the­draal TV.

Quirien stelt hem enkele kri­tische vragen. Want na­tuur­lijk is het mooi om de Alpha­cur­sus als instap­me­tho­de in te zetten, maar als alle pa­ro­chies dat gaan doen, beconcurreren zij elkaar. Toch? En hoe moet je omgaan met mensen die geen Alpha willen volgen? Krijg je dan geen twee­de­ling in je ge­meen­schap? En welke rol zou een com­mu­ni­ca­tie­ka­naal als Ka­the­draal TV binnen de missio­naire Kerk moeten spelen?

Dit en meer in dit speciale inter­view, exclusief Ka­the­draal TV.