Miljoen kinderen bidden de Rozenkrans

Maandag 18 oktober

gepubliceerd: zondag, 17 oktober 2021

Op 18 ok­to­ber wordt ieder jaar we­reld­wijd de Rozen­krans gebe­den door 1 miljoen kin­de­ren. Thema is ‘Voor een­heid en vrede in de wereld’. In Neder­land steunen onder andere Kerk in Nood, Samuel Advies en Kin­de­ren bid­den voor kin­de­ren dit mooie ini­tia­tief.

Bidden voor vrede en een­heid veran­dert je hart. Niet alleen van jezelf, maar ook van mensen om je heen. De heilige Padre Pio beloofde eens: “Wanneer een miljoen kin­de­ren de rozen­krans bid­den, zal de wereld ver­an­de­ren.” Daarom bid­den op 18 ok­to­ber over de hele wereld een miljoen kin­de­ren de rozen­krans voor een­heid en vrede. In Neder­land komen we dan ook online samen voor gebed. Bidden kan overal: thuis, in de kerk of op school!

Meld je aan en ont­vang e-mails met mooie gebe­den en verhalen. Dit jaar hebben we extra aan­dacht voor Sint-Jozef, de man van Maria.