Nieuwe SamenKerk

Zomernummer

gepubliceerd: donderdag, 1 juli 2021

SamenKerk Juli 2021Vanaf komend weekend ligt het zomer­num­mer van SamenKerk in uw paro­chie­kerk. Neem een exemplaar mee, of lees ’m op deze web­si­te.

In deze editie

• De zomermaan­den juli en au­gus­tus zijn er in Tegelen de bekende Passiespelen. Een inter­view met Max Peute (22), die de rol van Judas speelt: “Ik mag hem wel!”.
  • In Museum Catha­rij­neconvent (Utrecht) een bij­zon­dere ten­toon­stel­ling over de Bijbelse figuur van Maria Magdalena. Lezers van SamenKerk krijgen kor­ting bij hun museum­be­zoek!
  • In de rubriek “Wat ik doe” komen twee vrij­wil­li­gers aan bod van de twee Maria-Magdalena­paro­chies in ons bisdom.
  • Samen lekker zingen in de kerk is nog niet echt moge­lijk; maar thuis zingen kan altijd met het mooie lied ‘De dag gaat open voor het woord des Heren!’.
  • Doe mee met de zomer­puz­zel 2021 en win een mooie prijs!
  • ‘Wat ik u zeggen wil’ van onze bis­schop over het thema (inner­lijke) vrij­heid.
  • En nog veel meer...

Lees hem online