The Missionary School

gepubliceerd: vrijdag, 8 maart 2019

The Missionary School

The Mis­sio­na­ry School biedt een vor­mings­tra­ject voor jon­ge­ren met een stevige geloofs­vor­ming en per­soon­lijke ont­wik­ke­ling in lei­der­schap en project­ma­tig werken. Daar­naast biedt het ook een kader om jon­ge­ren een rol te geven in een geloofs­ge­meen­schap.

Voor pa­ro­chies is dit project een kans om aan de slag te gaan met jon­ge­ren­werk, eventueel aanwe­zig jon­ge­ren­werk te ver­ster­ken en/of het een missio­naire insteek te geven. We laten je graag kennis­ma­ken met The Mis­sio­na­ry School.

Lastige geloofs­vra­gen goed kunnen beant­woor­den?

The Missionary SchoolJij krijgt zeker ook regel­ma­tig de pit­tige vragen over je geloof van anderen. Vragen over waarom je über­haupt in een God gelooft, over de Bijbel, de Mis, Maria, seksua­li­teit, ethiek, roe­ping, ver­ge­ving en ga zo maar door. Wil je meer zeker­heid krijgen om over die las­tige vragen goed in gesprek te kunnen gaan?

Uitdagende geloofs­vor­ming

The Mis­sio­na­ry School heeft een uit­da­gende geloofs­vor­ming om je te helpen meer te leren over de Bijbel, over de Kerk, over de waar­heid van ons geloof. We geven je niet alleen pasklare ant­woor­den, maar gaan dieper graven in het waarom ervan. Welke verhalen, personen, gebeur­te­nissen en uit­spra­ken liggen aan de basis van hoe wij als chris­te­nen denken over God, de mens en de wereld? Die verhalen zijn cruciaal, zodat je het ant­woord daar­mee zelf kunt ont­dek­ken.

Daar­mee ben je nog beter uit­gerust om las­tige vragen te beant­woor­den, aan jezelf én anderen. Er staat heel wat voor je te wachten om te leren in The Mis­sio­na­ry School en daardoor ook te groeien in het leven van je geloof!

Ontdek meer in The Mis­sio­na­ry School!

Wil je meer weten over dit traject? Kijk voor meer in­for­ma­tie op Jonge­kerk.nl of neem contact met ons op voor een oriën­te­rend gesprek.

tele­foon: (023) 511 26 36
e-mail: info@jonge­kerk.nl