The Missionary School

gepubliceerd: maandag, 4 maart 2019

The Missionary School

The Mis­sio­na­ry School biedt een vor­mings­tra­ject voor jon­ge­ren met een stevige geloofs­vor­ming en per­soon­lijke ont­wik­ke­ling in lei­der­schap en project­ma­tig werken. Daar­naast biedt het ook een kader om jon­ge­ren een rol te geven in een geloofs­ge­meen­schap.

Voor pa­ro­chies is dit project een kans om aan de slag te gaan met jon­ge­ren­werk, eventueel aanwe­zig jon­ge­ren­werk te ver­ster­ken en/of het een missio­naire insteek te geven. We laten je graag kennis­ma­ken met The Mis­sio­na­ry School.

Ontdek wie Jezus is: toen, nu en ook voor jou

The Missionary SchoolKen jij de persoon Jezus goed? The Mis­sio­na­ry School ontsluit nieuwe dimensies voor jou over Jezus: over zijn iden­ti­teit, leven, leer en zijn dood en verrijzen.

Jezus is de meest be­spro­ken persoon in de ge­schie­de­nis van de mens­heid. Jezus heeft ook de grootste en langst­durende bewe­ging van mensen op gang gebracht. Jezus is de kern en het doel van het Christen zijn. Je hebt zijn verhalen uit het Evan­ge­lie gehoord. Maar weet je dat de eerste 46 boeken van de Bijbel ook al over Hem gaan?

In The Mis­sio­na­ry School duik je de rijke schat van de Bijbel in om te ont­dek­ken dat Jezus veel meer is dan je op het eerste gezicht ziet. Echt veel meer, geloof me! Wat het betekent dat Hij de nieuwe Mozes is, bij­voor­beeld. Of waarom Jezus veel over dieren en eten praat, maar het niet zomaar metaforen zijn.

En wat dan nog? Als je er echt in duikt, wordt Jezus Iemand die ook reëel wordt in jouw leven vandaag. Hij is ook voor jou leven rele­vant en zo ont­staat er een vriend­schap die niet meer kapot kan.

Ontdek meer in The Mis­sio­na­ry School!

Wil je meer weten over dit traject? Kijk voor meer in­for­ma­tie op Jonge­kerk.nl of neem contact met ons op voor een oriën­te­rend gesprek.

tele­foon: (023) 511 26 36
e-mail: info@jonge­kerk.nl