Diakenwijding Colm Dekker

gepubliceerd: donderdag, 28 februari 2019
foto: Videoframe Katholiekleven.nl
Diakenwijding Colm Dekker

Op zon­dag 7 april 2019 om 17.00 uur zal Colm Dekker wor­den gewijd tot per­ma­nent diaken in de Mozes en Aäron­kerk, Waterloo­plein 207, Am­ster­dam.

Mgr. dr. Jan W. M. Hendriks, bis­schop-coad­ju­tor van Haar­lem-Am­ster­dam, zal de diaken­wij­ding ver­rich­ten voor de Missio­naire Fraterni­teit van Sant’ Egidio.

Mgr. dr. Jos M. Punt, bis­schop van Haar­lem-Am­ster­dam, heeft de wij­de­ling per 1 maart aan­ge­steld als Stadsdiaken voor Am­ster­dam.

De bis­schop­pen en de aanstaande diaken vragen om uw blijvende steun en gebed, en om uw vriend­schap met de armen.

datum: zon­dag 7 april
tijd: 17.00 uur