Eerste nummer 2018 Samenkerk is uit

gepubliceerd: donderdag, 1 februari 2018

Editie Februari 2018 is uit!Vanaf komend weekend ligt de nieuwe SamenKerk weer in uw paro­chie­kerk. Neem een exemplaar mee. Of lees hem op deze web­si­te.

In dit eerste nummer van 2018 onder andere:

• Onze beide bis­schop­pen schrijven over de uit­dagingen en kansen voor de toe­komst van de Kerk in onze omge­ving. Het lezen waard.
  • De Kerkengek bezocht de katho­lie­ke kerk van het ‘ware land’, gewijd aan Sint Wulfram. En als u er graag op uit gaat, is er ook een mooie katho­lie­ke wan­de­ling door Bergen, Castricum en Egmond.
  • In mei is de grote bisdom­bede­vaart naar Assisi. In deze editie een mooi artikel over de evan­ge­lische spiri­tua­li­teit van Fran­cis­cus van Assisi. En er is een mooi aanbod voor 2018 van diverse bede­vaarten die door pa­ro­chies geor­ga­ni­seerd wor­den.
  • En na­tuur­lijk het woord van de Bis­schop!

Lees hem online