Kinderkorenfestival

gepubliceerd: vrijdag, 13 maart 2009
In de Wil­li­brordus­kerk te Heiloo zal op zon­dag 22 maart een kin­derkorenfestival plaats­vin­den. Vier koren (uit Almere Buiten, De Goorn, Haar­lem-Schalk­wijk en Heiloo) zullen optre­den met eigen repertoire. Onder lei­ding van Paul Sanders zal er veel samen gezongen wor­den, onder andere lie­de­ren voor de periode tussen Pasen en Pink­ste­ren.

Het was oor­spron­ke­lijk de bedoeling dat er in maart drie dekenale kin­der­koorfestivals zou­den plaats­vin­den, maar van­wege een te geringe belang­stel­ling is hier­van afgezien. Dirigenten, werk­groeple­den en uiter­aard ook kin­der­koorle­den uit het hele bisdom zijn echter van harte welkom om dit festival bij te wonen. De toegang is gratis en vooraf aanmel­den is niet nodig.

Plaats: Wil­li­brordus­kerk, Westerweg 265, Heiloo.
Tijd: 14.00 - 15.45 uur
De kerk ligt dichtbij het station van Heiloo en er is voldoende par­keer­gele­gen­heid.