Jubileumjaar ‘150 jaar parochie Nieuw Vennep’

foto: Google Streetview
Onze Lieve Vrouw Onbevlekt Ontvangen Nieuw-Vennep
Kerk van Onze Lieve Vrouw Onbevelkt Ont­van­gen Nieuw Vennep

Mgr. Punt is zon­dag 6 sep­tem­ber a.s. de hoofd­cele­brant in de kerk van Onze Lieve Vrouw On­be­vlekt Ont­van­gen te Nieuw Vennep. Dit bij gelegen­heid van de start van het jubileum­jaar waarin 150 jaar pa­ro­chie wordt her­dacht.

De pa­ro­chie kent een rijke ge­schie­de­nis en getuigt tot op de dag van vandaag van vitali­teit en energie. Zeker onder de bezielende lei­ding van de pastores Quadvlieg en Torres. De vie­ring wordt fees­te­lijk opge­luis­terd door de koren van de pa­ro­chie.

De fees­te­lij­ke vie­ring zon­dag a.s. begint om 10.00 uur.

datum: Zondag 6 sep­tem­ber 2015
tijd: 10.00 uur