Jongerenprogramma Stille Omgang 2009

KRACHT!

13 november 2008

Steeds meer jongeren trekken jaarlijks vanuit het hele land naar ‘Mirakelstad’ Amsterdam om daar het eucharistisch wonder van 1345 te herdenken en een signaal van geloof af te geven, te midden van de grote stad Amsterdam. In gebed lopen zij door de binnenstad, om te laten zien hoezeer God bij ons mensen betrokken is.

Het SO-Jongerenprogramma is hard op weg uit te groeien tot een nationaal katholiek jongerenevenement van formaat. Ook dit jaar worden er weer honderden jongeren in de hoofdstad verwacht. Het thema voor dit jaar is KRACHT! Wat betekent dit voor jou persoonlijk, wanneer ervaar je Gods kracht in je leven?

Entertainment en momenten van verdieping en bezinning, kortom met elkaar het geloof vieren: dat zijn de ingrediënten van het SO-Jongerenprogramma. Zo zal er o.a. een eucharistieviering zijn, waarin Mgr. Punt, de bisschop van Haarlem, zal voorgaan. Het hoogtepunt van de avond is het gezamenlijk lopen van de Stille Omgang.

Wanneer?

Op zaterdag 21 maart 2009 zal voor de 128e maal de Stille Omgang plaatsvinden in Amsterdam.

Waar?

Het SO-Jongerenprogramma vindt plaats in de Mozes & Aaronkerk. De kerk is gelegen aan het Waterlooplein in Amsterdam. Het programma begint om 20.00 uur en is rond 02.30 uur afgelopen.

Wat?

Het SO-Jongerenprogramma: een enerverende en afgewogen mix van entertainment en verdieping, midden in het hart van Amsterdam!

Meer info

Wil je meer weten over de mogelijkheden voor overnachting, vervoer of heb je andere vragen?
De organisatie helpt je graag verder.
Kijk op www.stille-omgang.nl/jongeren, bel naar 06 3373 6985 of neem contact op met het Jongerenpastoraat van het bisdom Haarlem, 023 5112 635.
(Extra) flyers en posters van het SO-Jongerenprogramma kunnen aangevraagd worden via info@jongbisdomhaarlem.nl
Aanmelding gewenst via aanmelding@stille-omgang.nl

Het SO-Jongerenprogramma wordt elk jaar georganiseerd door een enthousiaste groep jongeren, onder verantwoordelijkheid van het Gezelschap van de Stille Omgang en met ondersteuning van het Jongerenpastoraat van het bisdom Haarlem-Amsterdam.

Tot ziens in Amsterdam op 21 maart!

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: