Inside Out bij finale Idols en jongerenprogramma Stille Omgang

29 februari 2008

In de finale van het TV-programma Idols zal zaterdag het black gospelkoor Inside Out optreden. In dit koor zingt Charlene, die afgelopen zaterdag als derde eindigde in de halve finale van Idols. Inside Out zal de week erna wederom optreden, nu bij het jongerenprogramma op 8 maart voorafgaand aan de Stille Omgang.

Inside Out

A.s. zaterdag 1 maart wordt om 20.00 uur op RTL4 de finale van Idols live uitgezonden. Black gospelkoor Inside Out zal in die uitzending een optreden verzorgen. Vanaf 2000 timmert Inside Out flink aan de weg, middels o.a. optredens op het Flevo Festival, de Gospel Kirchentag in Duitsland en tijdens meerdere TV-programma’s. Inmiddels hebben zij twee albums uitgebracht: ‘Let the praise begin’ uit 2003, in 2005 gevolgd door het album ‘Stronger’. Inside Out bestaat uit 20 jonge zangers en zangeressen en een geweldige band.

Stille Omgang

Op 8 maart zal Inside Out ook optreden bij het jongerenprogramma voorafgaand aan de Stille Omgang in Amsterdam. Ook dit jaar worden bij het jongerenprogramma weer honderden jongeren verwacht. Op het programma staan verder o.a. een optreden van dansgroep United en een eucharistieviering waarin Mgr. Punt – bisschop van Haarlem – zal voorgaan. Aansluitend lopen de jongeren gezamenlijk de Stille Omgang.

Meer info?

Het programma vindt plaats in de Mozes & Aaronkerk aan het Waterlooplein en is open om 19:15 uur. Het programma begint om 20:00 uur en is bedoeld voor jongeren vanaf 16 jaar. De afsluiting van het programma is rond 2:00 uur in de Doopsgezinde Kerk aan het Singel 452. Entree: 5 euro inclusief consumpties.

Er rijden bussen vanuit Den Bosch, Den Haag, Rotterdam en omstreken, en ook – nieuw – vanuit Den Helder. Aanmelding en informatie voor busvervoer vanuit Den Helder: jopdenhelder@live.nl

Kijk op www.stille-omgang.nl/jongeren voor verdere informatie of bel naar T 06 3373 6985. Aanmelding gewenst via aanmelding@stille-omgang.nl

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: