Pinksterwake voor jongeren in de Nicolaaskerk

23 mei 2007

Op de vooravond van Pinksteren – zaterdag 26 mei – wordt er in de Nicolaaskerk in Amsterdam een Pinksterwake gehouden met en door jongeren van verschillende culturen. In o.a. het Spaans en het Nederlands zal er gebeden, gezongen en gelezen worden. Dat gebeurt aan de hand van het thema: ‘elkaar verstaan door de heilige Geest.’

De locatie van de wake is de St. Nicolaaskerk, Prins Hendrikkade 73, schuin tegenover het Centraal Station van Amsterdam.

De wake begint om 20.00 uur en duurt tot 21.00 uur. Na afloop is er gelegenheid om na te praten en iets te drinken in de pastorie van de Nicolaas.

Wil je wel eens op een andere manier Pinksteren vieren of gewoon eens horen en beleven waar het met Pinksteren om gaat? Van harte welkom.

Meer informatie: ebrussee@chello.nl of tel (020) 330 78 37.

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: