Alle Haarlemse parochies en regio's met tijden van vieringen 2 januari 2006

bisdomhaarlem.nl heeft vanaf vandaag een nieuwe service. U vindt op onze site een overzicht van de regio's en de parochies van ons bisdom, met daarbij een doorklikmogelijkheid naar alle parochies die online zijn. Zo kunt u snel weten waar en wanneer in uw regio de eucharistievieringen en andere gebedsbijeenkomsten gehouden worden. Alleen van de parochies die een eigen site hebben, zijn de gegevens ingevoerd. Wij verzoeken u, wanneer u wel online bent, maar niet in ons overzicht opgenomen, de gegevens door te sturen.

Klik hier voor het overzicht.

Het overzicht is een initiatief van de dienst Huwelijk en Gezin, die op termijn ook in kaart wil brengen, welke vieringen gezinsvriendelijk zijn, dat wil zeggen: opvang hebben voor de kleinsten en/of een nevendienst voor de groteren.

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: