Diocesane campagnemarkt Vastenaktie: 20 januari 2007

1 december 2006

De jaarlijkse Campagnemarkt van de Vastenaktie in het bisdom Haarlem, zal op zaterdag 20 januari 2007 wederom worden gehouden in de Taborkerk in Purmerend. Deze dag is bedoeld voor MOV groepen, priesters, pastorale werk(st)ers, diakens, leden van diaconale en liturgische groepen, jongerenwerkers, schoolleerkrachten... eigenlijk iedereen die (meer) werk wil maken van de Vastentijd.

De Campagnemarkt wordt georganiseerd en aangeboden door het team van de Bisschoppelijke Vastenaktie en het missiesecretariaat. Tijdens de dag wordt er uitleg en informatie gegeven over de hulpprojecten voor onze naasten in het Zuiden, maar ook is er een bezinnend programma en worden enkele praktische en verdiepende workshops gegeven. Kortom een goede voorbereiding om geïnspireerd en gemotiveerd werk te maken van de vastentijd. Parochies en MOV groepen ontvangen binnenkort de uitnodiging met het programma en aanmeldingsformulier.

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: