Zingen met Maria in Heiloo 15 februari 2005

De diocesane Sint-Gregoriusvereniging in het bisdom Haarlem nodigt alle kerkkoren uit om op zaterdag 21 mei a.s. naar het bedevaartsoord Onze Lieve Vrouw ter Nood in Heiloo te komen. Vanwege het eeuwfeest van de heropleving van de devotie (1905-2005) wordt er een zang- en ontmoetingsdag gehouden onder de titel Zingen met Maria. Ieder koor kan uit het eigen repertoire een gezang ter ere van Maria laten horen, maar ook worden er gezamenlijk Marialiederen gezongen, zowel één- als meerstemmig, zowel Nederlands als Latijn. Deze zang- en ontmoetingsdag begint om 10.30 uur en eindigt om 15.15 uur. De leiding is in handen van Jos Beijer en Bert Stolwijk.

De toegangsprijs voor deze zangdag bedraagt € 7,50 per persoon. Deelnemende koren vanaf 10 personen betalen € 5,00 p.p. Bij de prijs zijn koffie en thee én een zangboek inbegrepen. Een folder met nadere inlichtingen en een aanmeldingsformulier is inmiddels onder de koren verspreid. Mocht u deze folder gemist hebben, kunt u deze alsnog aanvragen bij Bert Stolwijk, tel. 023-5112685.

Persdienst Bisdom Haarlem / Wim Peeters Print artikel

Voor het laatst gewijzigd: