Theaterproductie ‘Vrijgekocht’ en gospelgroep ‘Miracle City Singers’ 19 november 2003

Een professionele dans- en theaterproductie en een multicultureel gospelkoor van grote klasse zullen te zien en te horen zijn op 7 december vanaf 19.30 uur in de Nicolaaskerk in Amsterdam. Jonge mensen die op eigentijdse wijze uiting geven aan hun idealen.

Dans, theater en muziek
De multimediale dans- en theaterproductie ‘Vrijgekocht’ speelt zich af rond een bijzonder jongerenkruis. De 2000 jaar oude boodschap van het kruis wordt er samengebracht met de huidige realiteit. De multiculturele gospelgroep ‘Miracle City Singers’ laat van zich horen tijdens een gebedsviering waarin jongeren uit verschillende culturen samen bidden, zingen en letterlijk iets van de eigen cultuur uitwisselen met elkaar. De avond wordt afgesloten met een gezellig samenzijn in de buurt van de Nicolaaskerk.

Praktische gegevens
locatie:Nicolaaskerk, Prins Hendrikkade 73 te Amsterdam (tegenover A’dam CS)
datum:zondag 7 december
tijd:van 19.30 tot 21.30 uur