WJD Promotieteams gaan het bisdom in

vrijdag, 9 september 2022

Nu het studiejaar voor de jongeren weer is gestart, gaat alle focus naar de wereldjongerendagen (WJD) aanstaande zomer in Lissabon. Een heel jaar zal in het teken staan van deze internationale jongerenontmoeting rondom de paus. Sponsoracties, taallessen en ontmoetingen van de pelgrimeerders doen het jongerenwerk weer opleven.

Om jongeren, kerkbetrokken of minder kerkbetrokken, te informeren over de reis, zullen vanaf dit moment promotieteams bij verschillende jongerengroepen en -ontmoetingen de reis presenteren.

Twee jongeren die al eerder een WJD hebben meegemaakt, vertellen over het reisprogramma en hun ervaringen met de WJD. Ook geven ze in het bijzonder aandacht aan de sponsoractie, die vanuit het jongerenplatform wordt georganiseerd.

Nodig het team uit in jouw parochie!

Wilt u een promotieteam uitnodigen in uw parochie, stuur dan een mail naar: