Ontmoetingsdag op 30 mei

Maria - Catharijneconvent

gepubliceerd: maandag, 29 mei 2017

Dins­dag­mid­dag 30 mei or­ga­ni­se­ren het Bisdom Haar­lem-Am­ster­dam en het Museum Catha­rij­neconvent van­wege de bij­zon­dere ten­toon­stel­ling ‘Maria’ een speciale ont­moe­tings­dag in Utrecht.

Mevrouw Désirée Krikhaar, de sa­men­stel­ler / gastconservator van deze bij­zon­dere ten­toon­stel­ling, geeft die dag om 14.00 uur een lezing over de ten­toon­stel­ling. Deze lezing is gratis bij te wonen op ver­toon van een gel­dig entree­kaar­tje voor de ten­toon­stel­ling.

Hoe naar deze Ont­moe­tings­dag op 30 mei?

• aanmel­den via: info@catharijneconvent.nl of 030-2313835 (tij­dens kantooruren).
  • vermeld:
    1. ‘Bij­een­komst bisdom H’lem-A’dam (30 mei)’
    2. uw voor- en achter­naam
    3. het aantal personen

Met kor­ting deze ten­toon­stel­ling bezoeken

Op ver­toon van de achter­pa­gina van het paas­num­mer van SamenKerk (verkrijg­baar in uw paro­chie­kerk of digi­taal op deze web­si­te (PDF)) krijgt u kor­ting op het bezoek aan de grote Maria­ten­toon­stel­ling in Museum Catha­rij­neconvent.

U hoeft de extra toe­slag van € 3,00 niet te betalen.
(wel de normale entree­prijs ad € 12,50 of € 11,00 (bij 65+);
met een museum­jaar­kaart is de toegang helemaal gratis).