Stille Omgang Jongerenprogramma

Zaterdag 18 maart • Mozes en Aäronkerk • Amsterdam

gepubliceerd: donderdag, 16 februari 2017

Het jaar­lijks te­rug­ke­rende eve­ne­ment ‘de Stille Omgang’ staat weer voor de deur! Dit jaar zal het plaats­vin­den op zater­dag 18 maart in de Mozes & Aäron­kerk te Am­ster­dam. Op die avond zullen jon­ge­ren uit het hele land samen­ko­men om het Mirakel van Am­ster­dam te gedenken en hun geloof te vieren. Deze keer zal het pro­gram­ma in het teken staan van het thema ‘LEEF!’

Thema

God heeft ons het leven gegeven. Zonder Hem zou het leven niet bestaan! Aan de hand van dit thema gaan we op zoek naar Gods aanwe­zig­heid in ons leven en dat van anderen, en naar hoe we in kunnen gaan op Zijn uit­no­di­ging aan ons om écht te leven.

Het pro­gram­ma

Het pro­gram­ma zal beginnen met een korte video en twee ge­tui­ge­nissen. Ver­vol­gens zijn er vijf ver­schil­lende onder­de­len waar je uit kunt kiezen, waar­on­der Aanbid­ding met gelegen­heid tot biecht. Ook kun je een gesprek aan­gaan met mensen die hier speciaal voor klaar staan.

Het voor­pro­gramma wordt af­ge­slo­ten met de Heilige Mis, met als voor­gan­ger Mgr. Punt (de bis­schop van Bisdom Haar­lem-Am­ster­dam), waarna wij ons klaar zullen maken om de in­druk­wek­kende Stille Omgang te lopen.

Het belooft weer een bij­zon­dere avond te wor­den met een mooi pro­gram­ma op de agenda.
Zorg ervoor dat je erbij bent!

datum: Zater­dag 18 maart 2017
locatie: Mozes & Aäron Kerk, Waterloo­plein 207, Am­ster­dam
tijd: 19.00 uur
SO lopen: 23.30 uur
entree: 8 (inclusief een leuke gadget en een heer­lijk broodje tussendoor)
einde: 00.30 uur

Vragen

Heb je vragen of zou je meer in­for­ma­tie willen? De organi­sa­tie van het SO-pro­gram­ma helpt je graag ver­der! Stuur een e-mail met jouw vraag of vragen. Je kunt ook onze web­si­te raadplegen of onze Facebook­pa­gina.

Social media

Je kunt ons ver­der volgen op Twitter & Instagram als @StilleOmgang en met de hashtag #SO17.

Foto’s Stille Omgang 2016

Op Facebook staat een mooie foto­se­rie die is gemaakt door Jacintha van Kerckhoven, om terug te kijken en alvast in de stem­ming te komen.

Stille Omgang Jongerenprogramma