Uitnodiging Sacramentsprocessie Amsterdam

Zondag 29 mei 2016 • O.L. Vrouwekerk, Keizersgracht 220, Amsterdam

gepubliceerd: maandag, 16 mei 2016

De sacra­ments­pro­ces­sie door het centrum van Am­ster­dam is een nieuwe traditie gewor­den. De pro­ces­sie trok in 2004 voor het eerst sinds 1578 onder grote belang­stel­ling over de grachten. Uniek is de deelname van Syrisch Orthodoxe gelo­vi­gen samen met andere Orthodoxe Kerken.

De Onze Lieve Vrouwe­kerk (Keizers­gracht 220) or­ga­ni­seert op Sacra­ments­dag 29 mei 2016 opnieuw een pro­ces­sie. Na een plech­tige eucha­ris­tie­vie­ring zullen de Apos­to­lisch Nuntius Mgr. A. Cavalli en Mgr. J.M. Punt met het Aller­hei­ligste door de stad trekken.

U bent van harte welkom.

Pro­gram­ma

11.15 uur Plech­tige Eucha­ris­tie­vie­ring in de Onze Lieve Vrouwe­kerk