Bavopenning voor mevrouw Nelly Belleman

gepubliceerd: woensdag, 25 februari 2015

Pastoor Anton Overmars reikt de Bavopenning uit aan mw. Nelly BellemanDe ge­meen­schap van de H.M.M. Alacoque­kerk in Egmond aan den Hoef zette op zon­dag 8 februari haar vrij­wil­li­gers in het zonnetje. Mevrouw Nelly Belleman ont­ving op deze dag de bis­schop­pelijke onder­schei­ding - de Bavopen­ning.

Pastoor Anton Overmars mocht deze namens bis­schop Punt uitreiken wegens gedurende meer dan 50 jaar vrij­wil­li­ger zijn van de kerk op zeer veel terreinen, zoals voor­gan­ger in avond­wakes en vie­rin­gen van Woord, Gebed en Communie, bestuurs­lid, lid van de pa­ro­chie­raad en nu de locatie­raad, mede­werker van het secreta­riaat, lid van het koor, bezoek­werk aan pa­ro­chi­anen etc.

Mevrouw Belleman was zeer aange­naam verrast en zicht­baar blij met deze waar­de­ring.